6147 Logoschetsen Lotify_DEF_lotify logo without tagline gradient (3)

Nederlandse Loterij neemt meerderheidsbelang in Lotify

Nederlandse Loterij heeft een meerderheidsbelang genomen in Lotify. Met bijna 300 jaar ervaring is Nederlandse Loterij dé expert in het organiseren van verantwoorde en leuke kansspelen zoals Staatsloterij en de Lotto. Jaarlijks geeft Nederlandse Loterij vrijwel haar gehele resultaat aan Nederland. Dankzij deze samenwerking kunnen wij met Lotify nog meer organisaties bereiken om op een verantwoorde wijze loterijen en winacties te organiseren, en daarmee natuurlijk zoveel mogelijk sociale impact te maken.

Reactie

"Sinds wij Lotify zijn gestart is de drijfveer voor ons: sociaal impact maken. Met ons platform faciliteren wij een moderne vorm van fondsenwervende loterijen en winacties. Wij geloven dat dit voor goede doelen en verenigingen de oplossing is, om op een leuke en verantwoorde manier meer funding op te halen. Door de samenwerking met Nederlandse Loterij voegen wij bijna 300 jaar ervaring met kansspelen toe aan Lotify. Op deze manier kunnen we nog meer organisaties bereiken om op een verantwoorde wijze loterijen en winacties te organiseren en om daarmee nog meer impact te maken."

Guy van Iperen

CCO Lotify

Wat betekent dit voor onze klanten?

Lotify blijft als zelfstandige organisatie opereren vanuit Leiden en al onze klanten ook met hetzelfde enthousiasme als voorheen bedienen met onze diensten. Met deze samenwerking halen we nog meer kennis en kunde in huis om onze klanten optimaal te bedienen.

Heb je vragen? We beantwoorden ze graag!

Aan de slag met persbericht meerderheidsbelang nederlandse loterij?

We helpen je graag om op te starten.